Onze werkvelden

Gezondheid - Energie - Overheid - Bedrijven

Gezondheid

We delen informatie die je helpt om gezond te blijven of beter te worden op een simpele manier. Bijvoorbeeld door lessen over gezondheid en gesprekken tussen arts en patiënt.

Het is belangrijk dat deze informatie wordt getest en afgestemd op de doelgroep en situatie.

Westerse kinderen hebben bijvoorbeeld andere prikkels nodig om hun handen te wassen dan vluchtelingen uit Ethiopië. De uitdaging is om te ontdekken wat mensen motiveert en die boodschap duidelijk over te brengen.

GoViralGo onderzoekt wat mensen helpt om hun gedrag te veranderen en gebruikt hiervoor de juiste verhalen en kanalen. Gezondheidscommunicatie zorgt ervoor dat mensen meer leren over gezondheid, hun gedrag aanpassen en gezonde gewoontes aanleren. Het helpt ook om misverstanden over gezondheid te verduidelijken. GoViralGo maakt 25 korte films en clips over onderwerpen zoals antibioticaresistentie en infectiepreventie. We gebruiken online kanalen zoals Facebook en Instagram, maar ook offline media zoals posters en tv-schermen. Een deel van de campagne, 4Refugees, is speciaal gericht op vluchtelingen en wordt ondersteund door organisaties zoals COA, de GGD en Europese vluchtelingenorganisaties.

Energie

Green Hydrogen Communicatie maakt complexe energietransitie begrijpelijk.

We laten zien hoe het wereldwijde systeem van groene waterstof werkt en waar verbeteringen nodig zijn. Dit doen we met een digitaal model dat makkelijk te delen is.

Het model helpt overheden, het publiek en de media om te begrijpen hoe groene waterstof een belangrijke rol speelt in onze toekomstige energievoorziening.

We praten met de doelgroep daar waar die is, online en ofline.

Overheid

Berg en Dal is de mooiste gemeente van Nederland. Waarden, polders, vanuit Ooij een prachtig decor: de stuwwal met beekjes en vergezichten.

Wijnvelden, een bergmeer, geschiedenis, heel veel geschiedenis. Zo veelzijdig, zo groen, zo gezellig! En zo in de buurt van de buizende oudste stad.

Daar wil je zijn, daar wil je vertoeven! Daar wil je een paar dagen alle parels ontdekken die Berg en Dal te bieden heeft. En dat kan! Ook voor mensen voor wie dat normaal niet zo makkelijk is. Niet zo makkelijk omdat ze bijvoorbeeld in een rolstoel zitten of omdat ze een zuurstoffles moeten meenemen, of omdat ze een bijzonder dieet moeten volgen.

Berg en Dal heeft daar aan gedacht en heeft daar oplossingen voor. Zodat je zorgeloos op vakantie kan!

Bedrijven

Qua techniek, handling en qua support heeft dit berdrijf het aardig op orde. Klaar om op te schalen bij bestaande klanten en klaar om uit te breiden naar nieuwe klanten.

Zelfs een manier bedacht om klanten aan hun product te laten verdienen! Maar hoe bereik je deze groepen bestaande en nieuwe klanten? Hoe wil je dat nieuwe en bestaande klanten jouw gaan zien. Het product is iets waar klanten het liefst niet over na denken, het moet gewoon werken en weinig kosten. Hoe zorgt het dit bedrijf ervoor dat hun product aantrekkelijk wordt. Waar je elke dag aan wilt denken.

Wat wil je uitstralen, wie wil je zijn. Hoe wordt je en blijf je relevant voor klanten en daarmee hun klanten. Waar zitten ze, hoe kun je ze triggeren.

Websites, social media en community redactie

Beeld, video en redactie